Guerilla marketing

Nekonvenční forma propagace, jejímiž charakteristickými rysy jsou: nečekanost, kreativita, kontroverze, humor a dosažení silného účinku a to vše za vynaložení nízkých nákladů. Tím je vhodná zejména pro malé a střední firmy s nízkým rozpočtem. Základem Guerilla marketingu je dobrý nápad, ale to už je naše parketa :-)

Máte zájem o marketingový nástroj, který se dá využít i v případě Vašich nízkých finančních možností? Zkuste s námi Guerilla marketing, atraktivní metodu, která vznikla v osmdesátých let minulého století. Jedná se o velmi efektivní kampaně s přímým působením na cílovou skupinu. Ta je vtažena “do děje” aktivně, nejen zpoza volantu, či při sezení na…kancelářské židli. Guerilla marketing a jeho guerillové akce Vám dokáží získat dostatek pozornosti, a to nejen v místě realizované akce, ale Guerilla “žije” dál, například prostřednictvím sociálních sítí, anebo následným využitím v dalších komunikačních aktivitách.

Pokud s podnikáním začínáte a nemáte hvězdný rozpočet, pomůžeme Vám díky Guerilla marketingu firmu představit na trhu. Pokud jste již v neutichajícím boji o zákazníky, pak je Vaším cílem dát o sobě vědět a zaujmout více než konkurence, zkrátka vystoupit z davu a být atraktivní. A toho lze Guerilla marketingem dosáhnout právě díky originálním nápadům a netradičnímu provedení. Zkrátka Guerilla marketing vám zaručí jedno – Vaše firma se stane nepřehlédnutelnou.

V České republice je metoda Guerilla marketingu stále novinkou, hlavně také díky náročnosti na atraktivní nápad a myšlenku. My v Korona Media věříme, že jsou to právě naše myšlenky, které nás staví nad naší konkurenci. Proto využijme společně příležitost a zkusme Guerilla akcemi nejen pobavit a zviditelnit se, ale hlavně získat nové klienty. Oprostěte se od všednosti a šedé jednotvárnosti a pojďme udělat něco jedinečného, speciálního a nezapomenutelného. Chcete vybočit z řady a nenechat se řídit konvencemi? Pak jste u nás správně.